reklama

Lubrikačný gél

Táto vecička by mala spríjemniť a obohatiť intímne pôžitky. Pomocou nej sa dajú odstrániť nepríjemné, prípadne bolestivé pocity a vraj dokáže zdokonaliť aj funkciu prezervatívu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (76)

Asi takto nejako by mohla znieť jednoduchá definícia lubrikačného gélu.

Rozmýšľam, že koľko percent populácie využíva túto pomôcku a mám "tušáka", že to príliš vysoké číslo nebude. Predpokladám, že ľudia si poväčšinou vystačia bez tejto kĺzavej pomoci a že všetko to funguje tak, ako má.

Možno medzi niektorými ľuďmi panuje aj presvedčenie, že sa táto vecička používa ako niečo nemorálne. Dokonca niekomu tento gél môže naháňať i strach, lebo ho má trebárs spojený s rôznymi extrémami a podobne. Možno i to sa deje...neviem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale teraz trošku viac k veci... včera som si bol kúpiť nosový spray. Alergia je totiž sviňa a dýchať sa proste musí. Lekárničku pri pokladni som poprosil o jedno balenie nosového uvolňovadla. Položil som na pultík peniažky, zobral z pultíka moje nové uvolňovadlo a šupol si ho do tašky. Lekárnička, inak veľmi pohľadná babenka (asi budem mávať častejšie upchaný nos), mi položila na pultík výdavok a ten som si pomalinky odkladal do peňaženky. No a popritom som načúval chlapíkovi, ktorý stál v rade za mnou a práve tlmočil svoju požiadavku tejto šikovnej mladej lekárničke...

- Dobrý deň, ja som bol poverený úlohou kúpiť nejaký lubrikačný gél, ale vôbec sa v tom nevyznám. Máte nejaké a mohli by ste mi poradiť?
- Samozrejme, máme... napríklad takýto hrejivý zvlhčujúci gél na báze glycerínu alebo potom takéto, tie voňajú ako ovocie a aj chutia ako ovocie... máme rôzne príchute.
- Uhm,...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokračovanie neviem, bol som totiž na odchode.

Ako som však vyšiel von, pred lekárňou stála mladá, pekne nahodená kočka. Napadlo mi - žeby muža kupujúceho gél touto "akčnou" misiou poverila ona? A teraz ho tu čaká pred "patikou" (takto volala lekáreň moja stará mama a je to zrejme maďarské slovíčko). Nooo, bol som fakt zvedavý, dokonca tak, že som si chvílinku počkal, kým chlapík vyjde z lekárne...

Predpoklad sa ale nenaplnil... nepatrili k sebe. Táto pekne nahodená slečna čakala na niekoho iného (inak poviem vám, je dosť divné dávať si rande pred lekárňou). Každopádne, chlapík vybehol z vnútra vysmiaty ako lečo a uháňal preč. Nečudo, veď sa mu podarilo splniť "akčnú" misiu, ktorou bol poverený.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len stále premýšľam, kto ho ňou mohol poveriť... Hm?
 

Ján Miľovčík

Ján Miľovčík

Bloger 
  • Počet článkov:  317
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...aj autor textu:INSTINCT / Dozaduhttps://www.youtube.com/watch?v=7manO09U7G0INSTINCT / Zázrakhttps://www.youtube.com/watch?v=-4op3lgNkcwPETER CMORIK BAND / Jedno si želámhttps://www.youtube.com/watch?v=d4F4lvF12u0INSTINCT / Na púštihttps://www.youtube.com/watch?v=8JmPwvBN9KgALIAS / Prvýkráthttps://www.youtube.com/watch?v=-_1dRCQzCFoEWELIN / Čarodejkahttps://soundcloud.com/ewelinband/carodejkaEWELIN / Dobrí a zlí (Track 3, 4)https://www.youtube.com/watch?v=xDdVdwDDRio Zoznam autorových rubrík:  Music ZoneŠportové postrehyPíše sám životNázor na vecČarovné textyChvíľka poézieMal som foťákZaložené na realite?Moje meno jeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu