reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Miľovčík

Ján Miľovčík

Bloger 
  • Počet článkov:  317
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...aj autor textu:INSTINCT / Dozaduhttps://www.youtube.com/watch?v=7manO09U7G0INSTINCT / Zázrakhttps://www.youtube.com/watch?v=-4op3lgNkcwPETER CMORIK BAND / Jedno si želámhttps://www.youtube.com/watch?v=d4F4lvF12u0INSTINCT / Na púštihttps://www.youtube.com/watch?v=8JmPwvBN9KgALIAS / Prvýkráthttps://www.youtube.com/watch?v=-_1dRCQzCFoEWELIN / Čarodejkahttps://soundcloud.com/ewelinband/carodejkaEWELIN / Dobrí a zlí (Track 3, 4)https://www.youtube.com/watch?v=xDdVdwDDRio Zoznam autorových rubrík:  Music ZoneŠportové postrehyPíše sám životNázor na vecČarovné textyChvíľka poézieMal som foťákZaložené na realite?Moje meno jeSúkromnéNezaradené

reklama

Názor na vec

Skladáš z puzzle vzťah?

Ján Miľovčík

Skladáš z puzzle vzťah?

Neviem, či ten prieskum, ktorý som čítal kedysi dávno, stále platí alebo sa pomery časom menia. Každopádne je vraj na planéte celkovo viac žien ako mužov. Presné percentuálne pomery si nepamätám, ale ono aj tak... jedna žena hore-dole.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 77
Vypatlaní Amíci?

Ján Miľovčík

Vypatlaní Amíci?

Tak, olympiáda sa už začala. Oficiálne otvorenie je síce až zajtra, ale futbalové turnaje budú po dnešku už v plnom prúde.

  • 7. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 919x
  • 46
O červíkoch dnešnej doby

Ján Miľovčík

O červíkoch dnešnej doby

Zaujímalo by ma, ako sa dá odmerať láska. A ak sa nedá odmerať, dá sa nejako zvážiť? Prípadne by som bol vcelku zvedavý na ingrediencie, ktoré v sebe láska skrýva.

  • 2. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 400x
  • 20
Lekcia umeleckého písania

Ján Miľovčík

Lekcia umeleckého písania

Základná otázka by mohla znieť – kto ty vlastne si, že nám tu chceš písať o tom, ako sa má písať? No a slušnosť káže odpovedať na položené otázky. Tým pádom by odpoveďou mohlo byť – som budúcim držiteľom Nobelovej ceny za literatúru, čo v obyčajnom ľudskom preklade znamená, “zatiaľ“ nikto.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 197x
  • 31
Akty pre priateľa

Ján Miľovčík

Akty pre priateľa

Kamoška sa ma nedávno opýtala: „Počuj, čo by som mohla dať svojmu priateľovi na narodeniny? Ty už ho poznáš dlho a ja momentálne nemám ani najmenšiu šajnu o tom, čo by sa mu mohlo hodiť alebo čo by sa mu páčilo. Chcela by som mu urobiť radosť. Vieš, nejako príjemne ho prekvapiť... poraď!“ Tak jej vravím: „Nafoť mu nejaké pekné erotické fotky... nejaké pekné akty.“

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 913x
  • 77
reklama
Žiarlivosť je sviňa

Ján Miľovčík

Žiarlivosť je sviňa

Ak máte chuť zruinovať si vlastný život, bude vám na to úplne stačiť, ak si nájdete človeka, ktorý je nadmieru žiarlivý. Recept zaručene funguje a to hlavne v prípadoch, ak popritom sami trpíte vlastnosťou, že zvyknete byť láskou zaslepení. V takej chvíli máte zakúpený prvotriedny lístok do stanice – Zničený život. Cesta na konečnú vám určite prinesie zaujímavé dobrodružstvá, ktoré budú plné adrenalínu. Takže nech sa páči, nasadať.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 332x
  • 100
Miss mokré tričko

Ján Miľovčík

Miss mokré tričko

Áno, priznávam sa bez mučenia - som fanúšikom tejto zábavky. Táto šteklivá súťaž má totiž svoje osobité čaro.

  • 22. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 126x
  • 31
Ani pohádať sa poriadne nevie

Ján Miľovčík

Ani pohádať sa poriadne nevie

Tak vám poviem, že hádky určite patria k životu. Pre niekoho viac, pre niekoho menej. Neviem, zatiaľ som sa asi nestretol s človekom, čo by nevedel, čo to hádka je. Dokonca by sa dalo napísať, že hádka vie byť aj celkom zaujímavým korením života. No a nič proti tým, čo nekorenia, ale chutí to potom o ničom.

  • 15. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 676x
  • 31
JukeBox

Ján Miľovčík

JukeBox

Jukebox – skvelá to vecička. Autorovi, ktorý mal tak úžasný nápad a stvoril túto zázračnú hraciu skrinku, by som doprial nejaké ocenenie. Napríklad nejaké krištáľové krídlo za umelecký prínos v kultúre. Alebo trebárs nejaké prezidentské ocenenie za zásluhy pri šírení dobrej nálady. Možno by si zaslúžil aspoň, aby mu každý deň táto zázračná vecička zahrala niečo na jeho želanie. Samozrejme “zadara“.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 461x
  • 14
Závislosti mi pravdepodobne nehrozia

Ján Miľovčík

Závislosti mi pravdepodobne nehrozia

Mám taký pocit, že v sebe skrývam dve postavičky. Podľa všetkého vyzerajú ako v tých kreslených rozprávkach, jedna bude určite anjelsky biela a tá druhá má zrejme aj nejaké čertovské rohy a s najväčšou pravdepodobnosťou ju v tme len tak nezazriete. Klasické stelesnenie dobra a zla. No a ako to už chodí, celý život medzi sebou zvádzajú neľútostný boj.

  • 13. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 216x
  • 14
reklama
Šetríme, ako sa len dá

Ján Miľovčík

Šetríme, ako sa len dá

Z úst Petra Nárožného som svojho času počul podarenú úsmevnú historku o tom, ako robí doma hasiča svetiel. Činnosť spočíva v tom, že po večeroch chodí z izby do izby a zháša po jednotlivých členoch rodiny. Táto zábavka ho nakoniec vie celkom kvalitne “vytočiť”. Ja sa mu teda nedivím, veď v dnešnej dobe, náročnej na peniaze, je každá ušetrená korunka dobrá. Ono, dá sa šetriť rôzne a dá sa šetriť aj za rôznym účelom.

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 541x
  • 12
O neplánovanom rodičovstve

Ján Miľovčík

O neplánovanom rodičovstve

Cez víkend som v “telke“ videl rodinu, ktorá mala dokopy osem detí. Skoro som padol na zadok, keď som to zbadal. Mamina tých detí to vysvetľovala tým, že oni (teda manžel a ona) sú proti potratom a proti antikoncepcii. No a toľko detí určite nechceli, ale proste - zadarilo sa. Vyzerala tak na štyridsať. Vravím si teda, ešte by možno dve zmáknuť mohli, no nie?

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 117
Odvrátená strana lásky

Ján Miľovčík

Odvrátená strana lásky

Láska je ako minca, tiež má dve strany a dokonca sa vie niekedy postaviť aj na hranu. Výsledok je neistý a nikdy dopredu neviete, či padne hlava alebo orol. Niekomu by sa mohlo zdať, že ja hrám iba na jednu stranu a tú odvrátenú nechcem poznať alebo možno ani nepoznám. No v mojom veku už by som mal vedieť, že nič nie je také ružové, ako sa na prvý pohľad zdá a všetko má svoje klady, ale aj zápory.

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 705x
  • 16
Keď raz budem milionár

Ján Miľovčík

Keď raz budem milionár

Raz keď budem veľký, alebo keď raz budem milionár, tak... Kto si to ešte nepovedal? Ja myslím, že určite všetci. Predstavy, ktoré sú často v nedohľadne. Vieme, že sa asi nikdy nesplnia, ale snívame ich...

  • 16. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 390x
  • 11
Rozbor básne alebo do batôžka si nalož...

Ján Miľovčík

Rozbor básne alebo do batôžka si nalož...

Rozbor básne tak ako sme sa ho učili v škole si už príliš nepamätám. Niečo málo o tom čo je to metafora, personifikácia alebo združený rým, sa mi ešte síce marí a dokonca, ak by som sa veľmi snažil, tak by som si spomenul aj na to, že existuje nejaký ten daktyl, trochej a podobne, no môj rozbor bude o niečom inom. Zrejme viac o ľuďoch ako o samotnej poézii.

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 231x
  • 30
reklama
Dvojková sústava

Ján Miľovčík

Dvojková sústava

Zasiahla ma vlna, ktorá núti človeka niekam sa zaradiť. V ponuke je niekoľko možností a stačí si len vybrať. Ak si ale vyberiem prvú, nebudem sa už môcť zúčastniť tej druhej, a to mi zjavne nerobí dobre. No čo už, asi som značne prelietavý a dvojková sústava mi na moje rozmary nestačí.

  • 26. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 507x
  • 10
Aké ženy sa mi páčia?

Ján Miľovčík

Aké ženy sa mi páčia?

Klasická otázka, na ktorú existuje množstvo klasických odpovedí. Každému sa páči niečo iné a každý vníma krásu trochu inak. Máme svoj vkus a svoje predstavy. Predstavy na ktorých nám buď záleží alebo nezáleží. Je to zhora veľmi dobre vymyslené, lebo každý si môže nájsť toho pravého a pre každého je to pravé orechové trošku inak upečené, no rovnako chutné.

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 769x
  • 41
Literárna superstar

Ján Miľovčík

Literárna superstar

Prihlásim sa do Superstar. Nie však do tej kde sa spieva, spievať totiž neviem, ale do takej, kde sa recituje. A keby len to, ale recitujú sa tam vlastné verše.

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 777x
  • 9
Máme sa dobre alebo zle?

Ján Miľovčík

Máme sa dobre alebo zle?

Často čítam, ako sa naša krajina vzmáha a ako sa zo Slovenska stáva ekonomický dravec. Počúvam, že ideme správnym smerom a každým dňom sa máme o niečo lepšie. Zaplavujú ma informácie, kde nás porovnávajú s inými okolitými krajinami. Hovorí sa o úspechoch, ktoré nám zahraničie závidí. Napriek tomu, to ja obyčajný človek, veľmi nepociťujem.

  • 17. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 094x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu