reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Miľovčík

Ján Miľovčík

Bloger 
  • Počet článkov:  317
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...aj autor textu:INSTINCT / Dozaduhttps://www.youtube.com/watch?v=7manO09U7G0INSTINCT / Zázrakhttps://www.youtube.com/watch?v=-4op3lgNkcwPETER CMORIK BAND / Jedno si želámhttps://www.youtube.com/watch?v=d4F4lvF12u0INSTINCT / Na púštihttps://www.youtube.com/watch?v=8JmPwvBN9KgALIAS / Prvýkráthttps://www.youtube.com/watch?v=-_1dRCQzCFoEWELIN / Čarodejkahttps://soundcloud.com/ewelinband/carodejkaEWELIN / Dobrí a zlí (Track 3, 4)https://www.youtube.com/watch?v=xDdVdwDDRio Zoznam autorových rubrík:  Music ZoneŠportové postrehyPíše sám životNázor na vecČarovné textyChvíľka poézieMal som foťákZaložené na realite?Moje meno jeSúkromnéNezaradené

reklama

Music Zone

Ako vzniká text piesne

Ján Miľovčík

Ako vzniká text piesne

Z dlhej chvíle som si sadol za stôl a začal písať. V podstate veršovať riadky jeden k druhému, aby k sebe pasovali. Hral som sa, až z toho začali vznikať básne. No a skúšal som to robievať častejšie – lebo ma to bavilo. A robievam to dodnes, aj keď už v trochu inej podobe.

  • 29. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 019x
  • 0
Muzika pod vianočným stromčekom

Ján Miľovčík

Muzika pod vianočným stromčekom

Takto, približne pred rokom, som písal o hudobných darčekoch, ktoré nachystali vydavateľstvá pre svojich spotrebiteľov. No a samozrejme ani v tomto roku tomu nie je inak. Na trhu sa zasa objavuje množstvo hudobných nosičov, ktoré by si radi našli svoje miesto pod zeleným stromčekom.

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 508x
  • 21
Trocha hudby pod stromček

Ján Miľovčík

Trocha hudby pod stromček

Množstvo interpretov plánuje vydanie svojich hudobných počinov na obdobie pred Vianocami. Logicky, keďže darčekuchtiví spotrebitelia zrejme do obchodu s hudobnými nosičmi zavítajú vo väčšom množstve, ako tomu je počas zvyšku roka.

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 9
Cmorik mušketierom?

Ján Miľovčík

Cmorik mušketierom?

U našich západných susedov je už dlhšiu dobu v plnom prúde tretia rada hudobno-zábavnej show s názvom Česko hledá superstar. Za sebou už Česi majú semifinále i tri finálové kolá a národ túto show stále miluje.

  • 8. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 0
Česká hudobná scéna IV. (kapely)

Ján Miľovčík

Česká hudobná scéna IV. (kapely)

Najväčšia konkurencia je určite na českej hudobnej scéne medzi skupinami. Na výslní sa ich pohybuje naozaj neúrekom a dalo by sa povedať, že každý chvíľku ťahá pílku. Do popredia sa naraz dostalo veľké množstvo nových skupín, ktoré do úzadia tlačia niekdajších velikánov.

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 860x
  • 18
reklama
V dálce bonga zní

Ján Miľovčík

V dálce bonga zní

Mená ako Pavel Fajt (Cz), Miloš Vacík (Cz), Alan Vitouš (Cz), Ondřej Smeykal (Cz), Ephraim Goldin (Can), Roman Holý (Cz), Mohamed Bangoura (Aus) a Yumiko (Jap) mali byť zárukou vydareného hudobného večera. Na 5. ročníku medzinárodného hudobného festivalu rytmov piatich kontinentov sa im to nakoniec aj podarilo. Na jednom pódiu sa zišlo obrovské množstvo perkusií a ďalších bicích nástrojov z celého sveta. Festival Slet bubeníků 2006 sa konal v Olomouci a že sa bolo na čo pozerať, sa môžete presvedčiť i sami.

  • 6. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 236x
  • 1
Česká hudobná scéna III. (speváci)

Ján Miľovčík

Česká hudobná scéna III. (speváci)

Ak sa v Čechách povie spevák, každého asi ako prvé napadne meno – Karel Gott. Ozajstná legenda a nemenovaný kráľ českej pop music. Jeho popularita zasiahla niekoľko generácií a jeho hudba sa drží v popredí už viac ako 40 rokov. V súčasnej dobe sa spevák chystá na svoje už vraj posledné vianočné turné. Jeho popularita je aj dnes určite nedostižná, no novodobý trend už udávajú iní.

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 172x
  • 9
Česká hudobná scéna II. (speváčky)

Ján Miľovčík

Česká hudobná scéna II. (speváčky)

V posledných rokoch sa na Slovensku presadzuje stále menej českých interpretov. Do slovenského éteru prerazí už iba špička masívneho ľadovca a pre mnoho ľudí na Slovensku tak nové tváre z českej hudobnej scény ostávajú skryté a nepoznané. Kto teda v súčasnej dobe tvorí českú hudobnú scénu?

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 825x
  • 16
Česká hudobná scéna I. (rozhlasový éter)

Ján Miľovčík

Česká hudobná scéna I. (rozhlasový éter)

Česká a Slovenská republika už netvoria jeden štát viac ako jedno desaťročie. Vďaka rozdeleniu a osamostatneniu oboch krajín sa časom prelomila aj ich vzájomná previazanosť. Rozdelenie zasiahlo i predtým našu spoločnú hudobnú scénu. Dnes už strácame prehľad o tom ako to je u našich západných susedov, a preto sa pýtam, aká je podoba tej dnešnej českej hudobnej scény?

  • 12. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 726x
  • 9
Stopy zahladím

Ján Miľovčík

Stopy zahladím

Jan Polonský je meno nového speváka skupiny Ready Kirken. V júli sa totiž skupina rozišla so svojím v súčasnosti už bývalým frontmanom Michalem Hrůzou. Zároveň kapela vyhrala boj o značku a názov Ready Kirken ponesie i naďalej. Či však bude i nositeľom doterajšej kvality je viac ako otázne...

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 6
reklama
Cmorikov album pochovali vlastné texty

Ján Miľovčík

Cmorikov album pochovali vlastné texty

Peter Cmorik vydal svoje debutové CD s názvom Nádherný deň presne 12. júna tohto roku. Jeho predajnosť láme rekordy a zdá sa, že počet predaných nosičov bude na slovenské pomery nadmieru vysoký. Peter má už po mesiaci a pár dňoch od vydania albumu na svojom konte, najprv zlatú a v súčasnosti už i platinovú platňu.

  • 25. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 300x
  • 50
Môj hudobný týždeň (11.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (11.)

Dara Rolins vydáva nový album s názvom D1. Pre Slovenku, žijúcu už dlhé roky v Prahe je to viac než symbolický názov a hlavne o tom bude tento môj hudobný týždeň.

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 578x
  • 19
Môj hudobný týždeň (10.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (10.)

V Nemecku zúria majstrovstvá sveta vo futbale a bude tomu tak až do 9. júla, kedy je na programe posledný finálový zápas. Na to, ktoré tímy sa objavia vo finále a kto sa nakoniec bude tešiť z titulu šampióna si ešte chvíľu počkáme. Na čo ale čakať nemusíme, sú novinky o kapele Pearl Jam a zopár informácií o letných hudobných festivaloch.

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 0
Môj hudobný týždeň (9.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (9.)

James Blunt a kapela Buty budú tento týždeň tí, na ktorých sa pokúsim zamerať v rámci môjho hudobného týždňa.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 162x
  • 12
Môj hudobný týždeň (8.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (8.)

Peter Cmorík ukončil práce na svojom debutovom albume a Madonna vyrazila na svetové turné s názvom Confessions Tour.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 143x
  • 7
reklama
Nabíjačka ľudských batérií

Ján Miľovčík

Nabíjačka ľudských batérií

Je medzi nami od nepamäti. Pohybuje sa často nenápadne, ale o to nápadnejšie nám spríjemňuje náš život. Ja osobne ju vnímam od malička a je pre mňa neskutočne dôležitá. Tóny, akordy, melódie. Jedným slovom zázrak, ktorý sa volá - hudba.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 142x
  • 10
Môj hudobný týždeň (7.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (7.)

V Čechách sa skončila koncertná šnúra Petra Bendeho. Na Slovensku zasa vychádza nový album skupine Desmod. Hlavne o tom bude tento môj hudobný týždeň.

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 141x
  • 3
Môj hudobný týždeň (6.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (6.)

Tento týždeň by som definoval ako viac hokejový a menej hudobný, no napriek tomu sa s Vami podelím o niekoľko postrehov zo sveta hudby. Naši hokejisti už majú svoju “šichtu“ za sebou a tak sa poďme pozrieť na Luciu Vondráčkovú, Boba Sinclaira a Tři Sestry.

  • 19. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 0
Môj hudobný týždeň (5.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (5.)

Tento týždeň Vám chcem predstaviť niekoľko skutočne chrumkavých hudobných noviniek. Nebudem teda strácať čas a idem rovno na vec. Na pretras prídu Gába Al Dhábba, Corinne Bailey Rae a nakoniec sa pozriem i na nový album od skupiny Pet Shop Boys.

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 924x
  • 1
Môj hudobný týždeň (4.)

Ján Miľovčík

Môj hudobný týždeň (4.)

Máme za sebou sviatok práce a pred sebou tohto týždňový pohľad na hudobnú scénu. Tento krát nasmerujem vašu pozornosť na speváčku Madonnu, projekt s názvom Fort Minor alebo očakávaný album Stadium Arcadium od kapelky Red Hot Chili Peppers.

  • 2. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu